Wednesday, August 25, 2010
Kehidupan Baru
U...

I tak tahu sama ada I harus bergembira ataupun tidak. Terkejut I mendengar berita tapi bukan kah berita itu yang kita nanti-nantikan? Tapi, mengapa hati kita bersedih? Perasaan I berkecamuk dan hampir I menangis bila I mengetahui u bersedih.



U...

I pernah berada di situasi itu dan telah I mengharunginya. Ia amat memedihkan dan mengecewakan. Lafaz itu tidak mudah untuk kita telan. Telinga sakit mendengarnya tapi apa kan daya jika itu adalah takdir kehidupan kita.



U...

Kita telah diberi peluang kedua untuk bersama. I tidak pernah berkata perjalanan ini mudah. Banyak rintangan yang akan datang bersama. Mungkin juga kita tidak akan sampai ke jinjang pelamin. Mungkin juga kita akan begini selamanya. Tapi I bahagia kerana u ada bersama I.



U...

Mungkinkah I tidak akan dapat berjumpa dengan dia lagi? Jika benar, izinkan I menyimpan memori itu sampai bila bila. Itu adalah saat bahagia kita bersama dan takkan I luputkan ia dari ingatan I
posted by Titiks @ 12:58 PM |
About Me

Titiks, born on 1st July, gainfully employed in an architech firm. Sometimes happy, sometimes sad but hey, I'm only human!
Previous Post
Archives
Links
Leave-me-a-note
Vidz