Tuesday, August 17, 2010
U....
Hatiku sakit tak terkata
Kerana hatimu telah diseksa
Namun takkan kau tahu betapa ku cinta
Hanyalah kau saja yang bertakhta

U...
Are fate making a joke out of us? At times u... i dunno if our life is being funny or cruel. Due to them, we are extremely hurt, disappointed and closed our hearts to others only to find solemn in each other. Even we ask ourselves why are we so comfortable with each other. At times... we call each other 'dear'. At times, I almost said those three words though I had said it without u hearing it.

U...
Hati I sakit sekali bila u ceritakan segalanya. Kenapa dgn senangnya u memilih dia sedangkan I menanti bertahun2 lamanya? Ataukah pada masa itu, u telah lupa kewujudan I dalam hidup u? Tapi... sekarang, hati I sakit bukan kerana itu tapi kerana hati u telah disakitinya. Kenapa dia tidak menjaga hati u setelah dia telah merampasnya dari I? Kenapa dia membiar u terseksa?

U...
Memang sukar untuk kita mempercayai orang lain tapi I rela mengambil risiko ini untuk menunggu u lagi. Ada orang pernah berkata, jika kita benar2 menyintai seseorang, lepaskan dia pergi. Jika dia kembali, bermakna dia adalah jodoh mu tapi jika dia tidak kembali, dia bukan untukmu dari permulaan. Tapi, bukankan u da kembali setelah kita sama sama mengharungi lautan api yang membara dan menyakitkan?

Dari itu sayangku, jangan tinggalkan ku lagi. Ku amat menyintaimu.... jauh di sudut hatiku ini... Bersabarlah sayangku. Ini adalah dugaan Allah yang harus kita lalui dengan tabah. Jika ini permintaan tuhan sebelum kita dapat kebahagiaan bersama, aku rela mengharunginya bersamamu.

Ya Allah,
Senangkanlah perjalanan hidup kami yang penuh onak dan duri ini. Dekatkanlah kami kepadamu ya Allah dan bahagiakanlah kehidupan orang orang yang kami cinta dan sayang. Permudahkanlah kehidupan anak anak kami. Janganlah mereka menghadapi apa yg telah kita hadapi. Bahagiakan lah kehidupan mereka hingga ke akhir hayat mereka. Amin....
posted by Titiks @ 11:57 PM |
About Me

Titiks, born on 1st July, gainfully employed in an architech firm. Sometimes happy, sometimes sad but hey, I'm only human!
Previous Post
Archives
Links
Leave-me-a-note
Vidz